Zapytanie o szacunkową wartość zamówienia na zarządzanie projektem pn.:
”Wdrożenie e-usług w obszarze zdrowia w Szpitalu Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach”, zwanego dalej Projektem, realizowanego przez Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach w ramach otrzymanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej RPO WSL na lata 2014-2020 (nr RPSL.02.01.00–IZ.01-24-376/20).
„Termin złożenia oferty (na załączonym formularzu) do dnia 11.06.2021 do godz.11:00 na e-mail przetargi@szpital-pilchowice.pl
Zamawiający – Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach (44-145), przy ul. Dworcowej 31 (NIP: 969-11- 62-275, REGON: 276215293) planuje wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie zarządzanie Projektem.
W związku z powyższym, w celu oszacowania wartości zamówienia, Zamawiający zwraca się z prośbą o udzielenie informacji na temat szacunkowego kosztu realizacji usługi.
I. Cel i przedmiot planowanego zamówienia
Zarządzanie Projektem pn.: ”Wdrożenie e-usług w obszarze zdrowia w Szpitalu Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach”, zwanego dalej Projektem, realizowanego przez Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach w ramach otrzymanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej RPO WSL na lata 2014-2020 (nr RPSL.02.01.00–IZ.01-24-376/20)..
II. Termin realizacji projektu
30.06.2022 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji, w szczególności:
1) Rozliczanie projektu (w systemie LSI):
- kompleksowa i terminowa obsługa Projektu w systemie LSI;
- informowanie Zamawiającego z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem o przygotowaniu potrzebnych dokumentów celem zamieszczenia w systemie LSI;
- kompleksowa i terminowa obsługa wszystkich zakładek systemie LSI w tym rejestru zamówień, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów składania wniosków o płatność;
2) Wsparcie i doradztwo w realizacji Projektu m. in.:
- współpraca z działem zamówień publicznych u Zamawiającego, doradztwo w zakresie udzielania zamówień publicznych w projekcie zgodnie z wytycznymi, w tym udzielanie odpowiedzi na pytania w związane z realizacją zamówień w Projekcie, w terminie do 2 dni roboczych;
- przygotowanie wsadu technicznego do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz pomoc w przygotowaniu innych niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia procedur wyboru Wykonawców zadań projektowych;
- udział w pracach komisji przetargowej i opiniowanie dokumentacji w zakresie merytorycznym i proceduralnym stosownie do wymogów zawartych w Projekcie;
- współpraca z księgowością u Zamawiającego, doradztwo w zakresie finansowej i merytorycznej realizacji Projektu;
- wsparcie w planowaniu wydatków;
- realizacja Projektu oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i prawa krajowego, założeniami określonymi we wniosku oraz umowie o dofinansowanie oraz innymi dokumentami, do których stosowania Zamawiający zobowiązał się w umowie o dofinansowanie.
3) Kontakt z Instytucją Zarządzającą RPO WSL 2014-2020:
- przygotowanie pism do Instytucji Zarządzającej w zakresie związanym ze sprawozdawczością, wnioskowaniem o płatność, zmianami w Projekcie, przygotowanie wymaganych oświadczeń, wyjaśnień, sprawozdań, itp.;
- bieżące kontakty z Instytucją Zarządzającą oraz udział w kontrolach Projektu prowadzonych przez odpowiednie organy;
- pomoc w interpretacji zapisów w dokumentach.
4) Obsługa finansowa Projektu:
- kontrola kompletności i zgodności dokumentów finansowych Projektu z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie (faktury, rachunki, listy płac, itp.) oraz harmonogramem działań projektowych;
- przygotowanie na piśmie wytycznych w zakresie opisywania dokumentów księgowych oraz pomoc w ich opisywaniu;
- współpraca z księgowością w zakresie prawidłowego ewidencjonowania wydatków;
- bieżące nadzorowanie poprawności wykonania budżetu.
5) Koordynacja i monitoring Projektu:
- uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego celem weryfikacji bieżących działań i ustalenia kolejnych (spotkania odbywać się będą raz w tygodniu 8 godzin lub w przypadkach uzasadnionych według potrzeb Zamawiającego);
- nadzór nad przebiegiem procedur o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przetargowych);
- nadzorowanie procesu realizacji wskaźników;
- pomoc w tworzeniu okresowych raportów z realizacji Projektu;
- pomoc w udokumentowaniu wykonywanych działań.
6) Koordynacja i nadzór techniczny w ramach Projektu, w tym. m.in.:
aktualizacja dokumentacji technicznej Projektu (w przypadku wystąpienia takiej konieczności);
uczestnictwo w odbiorach etapów / produktów Projektu (środowisko IT, oprogramowanie, bezpieczeństwo);
nadzór merytoryczny nad Wykonawcami w zakresie udzielonych zamówień publicznych (realizacji umów) obejmujących zadania w ramach wdrożenia Projektu wraz z odpowiednią komórką organizacyjną Zamawiającego odpowiedzialną za realizację zadania;
nadzór nad wdrożeniem oprogramowania;
współpraca z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego oraz właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego;
koordynacja służb Zamawiającego przy wdrożeniu systemów;
przygotowanie okresowych raportów dotyczących postępów prac;
prowadzenie dokumentacji Projektu oraz czuwanie nad jej prawidłowością;
reprezentowania szpitala w sprawach związanych z realizacją Projektu (w tym in. w KIO);
udział w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli Projektu w czasie trwania umowy i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości zgłaszanych przez kontrolujących;
przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu (z wyprzedzeniem ustalonym między stronami w trakcie realizacji zadania);
wykonywanie innych zadań których nie wymieniono powyżej, a ich wdrożenie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji Projektu.
7) Stawianie się w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.
8) Obsługa poprojektowa w przypadku wystąpienia zdarzeń związanych z Projektem np. kontroli Projektu, pism wyjaśniających Wykonawca zobowiązany jest do dalszego wsparcia i koordynacji Projektu.
IV. Wstępne wymagania w stosunku do Wykonawcy:
1) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu lub lidera lub kierownika lub koordynatora projektu lub innej funkcji polegającej na zarządzaniu co najmniej jednym projektem o wartości minimum 1,3 mln złotych brutto.
ZAPYTANIE O SZACUNKOWĄ WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
odpowiedź na pytania do szacowania wartości zamówienia z dn. 10.06.2021